پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

بدون شرحیم فقط

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ
صاحبدلان مارا بی دل دانستند ندانستند  دلم دارد از دست میرود ...

ملت سر دو راهی گیر میکنند

من سر چند راهی  گیر میکنم.

دچاریاس فلسفی شدم.

و ای کاش این روزها  یک عدد چاه برای درد و دل پیدا کنم.


  • من الغـــریب الی الغـــریب

بی حوصله

نظرات  (۱)

سلام علی آقا
سایتت عالیه من از دلت خبر ندارم ولی فقط یه مطلب رو بهت بگم
سرباز امام زمان ناامیدی تو کارش نیست 
از صمیم قلبم برات آرزو میکنم همیشه تو راه مولا قدم برداری و موفق باشی
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
نظر لطف شماهست.
لقب سرباز امام زمان برای ادمی مثل من برازنده نیست   بلکه سربار امام زمانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی