پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

میگن فلانی یارامام بوده!!

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ
هاشمی

پرده اول، خاطرات حاج اقا خاطره ورزن94:
امام به این نتیجه رسید که باید تا قبل از خودشان جنگ را تمام کند البته گفتند جام زهر را نوشیدم اما دو سه ماه پس از جنگ به خود من گفتند که جام زهر برای من شیرین شد.

پرده دوم، پیام تاریخی امام خمینی در 29 تیر 1367 در مورد پذیرش قطعنامه:
در مورد قبول قطعنامه که حقیقتاً مسئله بسیار تلخ و ناگواری برای همه و خصوصاً برای من بود، این است که من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور و انقلاب را در اجرای آن می‌دیدم؛ ولی به واسطه حوادث و عواملی که از ذکر آن فعلًا خودداری می‌کنم.

پرده سوم، تلخ‌ترین خاطره عمر امام به روایت مرحوم سید احمد خمینی:
خدا می‌داند بر خانه امام چه گذشت هیچکس جرئت نمی کرد خانه امام برود پیش امام برود. بعد از پذیرش قطعنامه 598 چند روز امام درست نمی توانستند راه بروند. همه اش می گفتند: خدایا شکرت ما راضی هستیم به رضای تو.

نتیجه‌گیری:
امام جعفر صادق علیه السلام چه خوب دستوری دادند به ما تا با چشمانی بسته هر سخنی را نپذیریم، آن را منطبق با مرجعش کنیم، اگر مرجع درستی آن را تایید کرد، فبها، اگر نکرد بدانیم آن سخن ارزش پرداختن را ندارد.
افسوس و صد افسوس بر زبان‌های آلوده، آنان که صحابی امام(ره) بودن را دلیل می‌دانند برای نقل هر سخن خلاف واقعی، غافل از اینکه صحابی امام(ره) بودن صحّت و سقم سخن کسی را تأیید نمی‌کند بلکه این مغایرت داشتن یا نداشتن آن سخن با کلام روح الله است که مصدّق شخص و سخنش می‌باشد.

نظرات  (۶)

سلام، با تشکر از شما

"

میگن فلانی یارامام بوده!!

"

با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/41574

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما: شهید آوینی: کربلا به رفتن نیست، به شدن است. اگر به رفتن بود شمر هم کربلایی است.


یا علی

سلام مطلب شما درسایت مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

لینک مطلب شما:

http://baham91.ir/vdce7x8w.jh877i9bbj.html

درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید

منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

هدیه همه باهم به شما وبلاگ نویس گرامی

 

امام سجاد علیه ‏السلام :

اللّهُمَّ قَد تَعلَمُ ما یُصلِحُنی مِن أمرِ دُنیایَ وآخِرَتی، فَکُن بِحَوائِجی حَفِیّا؛

بار خدایا! تو مى‏ دانى که کار دنیا و آخرتِ مرا چه چیز به صلاح مى‏ آورد؛ پس حاجت‏هایم را عطا فرما.

صحیفه سجادیه : ص 95، دعای 22

 

باید تاریخ بخوانی
اصلا باید تاریخ صدر اسلام را از بر باشیم
تا امروز را درک کنیم
پاسخ:

اَلإعْتِبَارَ یُثْمِرَ العِصْمَةَ.

میوه عبرت گرفتن، نگاهدارى است.


تاریخ را از بر باشیم  اما  عبرت  بگیریم

و  نگهش داریم

حالا شما لااقل ثابتی میکردی حرفهای این به قول شما یار امام صحت ندارد... مسخره کردن و آوردن چند حدیث که نشد دلیل و اثبات....
پاسخ:
عزیز دلم

اینم جواب شما


اکنون که من حاضرم بعضی نسبتهای بی واقعیت به من داده میشود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود
لهذا عرض میکنم آنچه به من نسبت داده شده یا میشود مورد تصدیق نیست
مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد با تصدیق کارشناسان یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.

*صحیفه امام ره.جلد21.ص451


درمورد معنا تمسخر  رجوع شود به  لغتنامه دهخدا

:|
سلام
لطفا من رو با نام
طراحی گرافیکی yahosseindS
آدرس:tooraj-atashsar.mihanblog.com
لینک کنید بعد به من اطلاع بدهید تا لینکتون کنم.
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی