پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

نیاز به سکوت

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

گاهی وقتا  بخاطر اتفاقات پیرامونت نیاز به سکوت داری.


اما اطرافیانت   دنبال دلیل سکوت هستند!


دوراه داری


1-بشینی درد و دل کنی بعدا جوابهایی بشنوی که بیشتر نمک رو زخم هستند.


2-درجوابشون سکوت کنی و با  خودت روضه بخونی  اما باز حرفهایی بشنوی که   زخمت  را  چرکین کنند 


در هر دوحالت روضه ها  بسی زیاد داری......


پ ن:ناگهان من  و  دیدن فیلم خداحافظ رفیق 


- یعنی من... نمی تونم بیام؟

- اجازه ندادن...موقع تو هنوز نرسیده.

- کجا می ری بی معرفت؟ اینجوری رفیقتون رو جا می زارین و میرین؟ آره؟

چرا وایستادین؟ آره... من بدبختم،بیچارم،بی عرضم،آلودم،واگیر دارم...آره؟

شیمیایی ِ گناه و معصیتم،نفسم مریضتون می کنه،بایدم منو جا بزارین و برین... بایدم از من فرار کنید.

شما ها پاکین،عزیزین،آبرومندین،سالمین...اما من...جذام گناه سر تا پامو گرفته...مگه نه؟

یه مرداب خشکیدم، اما نامردا... منم یه زمانی مثل شماها زلال و جاری بودم،پاک بودم،کنارتون بودم،رفیقتون بودم... اگه همه ی اینا نبودم...بابا نوکرتون که بودم.
حالا ببینین... رفیقتون توی این شهر شلوغ... جامونده داره زیر دست و پا له می شه.

  • من الغـــریب الی الغـــریب

نظرات  (۱)

سلام علیکم
از سکوت متنفرم اما محکومم به سکوت
دلم سرباز کردن این زخم چرکین رو میخواد اما هربار خدا مرهمی میذاره رو این زخم و میگه آروم بنده ام من با تو ام. 
شاید فرصتی نباشه
مسافر بهشت خراسانم شاید برگشتی نبود. حلال کنید.
پاسخ:
سلام علیکم

این نتیجه رسیدم خوبه محکوم به سکوت باشیم.



+ درکنار  حرم   زرین اقا   دعامون کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی