پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

روضه هایی از جنس بنی امیه

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

بچه

چند روزی هست شاهد روضه خواندن رسانه های خودمان و رسانه های دنیا از جمله رسانه روباه پیر بی بی سی برای کودک غرق شده اهل کوبانی در سواحل ترکیه هستیم.
با دو دید این اتفاق نگاه میکنیم

نگاه عوامانه:این موج موجی نیکو هست و روضه بی بی سی برای این بچه صرفا بخاطر دلایل انسانی هست.این که صدا و سیما و برخی رسانه های داخلی مثل بی بی سی روضه میخونند فقط همین دید هست.

نگاه عمیق:متهم کردن رژیم بشار اسد توسط همین رسانه ها و فشار جامعه بین الملل بر رژیم سوریه و مشروعیت به حضور نیروهای تروریستی علیه این رژیم و در انتها تفرقه بین مردم کردستان و بشار اشد است(هر چند کردهای سوریه ظاهرا با بشار اسد هستند)

نتیجه گیری:
شاهد برافراشتن پرچمی همچمون پرچم عثمان در قرن۲۱ و بازی خوردن صدا و سیمای جمهوری اسلامی و هم نوایی برخی روزنامه های زنجیره ای با مجالس روضه بی بی سی و امثالهم هستیم

#تاریخ_نوشت
یعقوبی در تاریخ خود می نویسد: «معاویه با 12 هزار نیرو برای یاری عثمان از شام به طرف مدینه حرکت کرد. در 30 کیلومتری مدینه، لشکر را در آنجا نگه‌داشت تا خودش بیاید به مدینه و خبر بگیرد. وقتی به مدینه آمد، عثمان از او سوال کرد: ای معاویه، پس نیروهایت کجایند؟ معاویه گفت: آمده‌ام خبر بگیرم تا ببینم در مدینه چه خبر است. عثمان گفت: من که نامه نوشتم و قضایا را مطرح کردم. ... . بعد از مشاجراتی، عثمان گفت:

به خدا سوگند! تو می‌خواهی من کشته شوم تا به بهانه خون‌خواهی من، قیام کنی. برو و با نیروهایت بیا. معاویه رفت و برنگشت تا این که عثمان کشته شد.( تاریخ یعقوبی، جلد2، صفحه 175)

  • من الغـــریب الی الغـــریب

بنی امیه

بی بی سی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی