پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

تُحفه الهی یا عُقوبت کدخدا...؟

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ
        ب

 بسم رب الحیدر

روزهای اخیر در  مورد مواضع اقایون صاحاب منصب در برابر  دشمن  و تحریم ها  در خبرها مطالعه میکردم.

ثمره ای جز یاس  و نا امیدی در کلام  اکثریتشون  دیده نشد.

(روحانی : تحریم ها از بین برود تا مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود.


هاشمی بهرمانی رفسنجانی: تحریم ها پدر #مردم را درآورده چطور ادعا می کنند به نفع ماست. بله بسیاری هستند #تحریم و #غیرتحریم برایشان فرقی ندارد. تحریم اکثریت #جامعه را استخوانشان را می پکاند و بسیاری از کارهای مهم ما خوابیده...


یونسی :مشکل ازدواج جوانان با رفع تحریم‌ها حل می‌شود)


اقایون داداشهای مسول توصیه نمیکنم برید صحیفه پیر جماران  این امت بخونید که تحریمها را تحفه ای الهی دانسته بود.


(امام خمینی(ره): شما امروز خودتان بحمد اللَّه قدرت در دست دارید و خودتان تمام رشته ها را در دست دارید و با همه توطئه هایی که آنها کردند، همه را خود شماها خنثی کردید. و همین تحریم اقتصادی برای شما یک تحفه آسمانی بود که فکرهای متفکران ما را به راه انداخت و بحمد اللَّه رو به خودکفایی می روند.صحیفه امام ج 16 /276  )


یا توقعی ندارم  که  از    خوشی ها و مسافرتهای کاری! خودتون  و اهل  و عیالتون بزنید .

چون جنس شما از جنس بچه های رمضان نیست:) بچه های رمضان در شعب ابی طالب  پای تحریم ها بودند و در احد هم با اینکه دشمن به صورت سوری بر  این  امت غلبه نموده بود پای  پیامبرشون تا اخرین لحظه بودند.


(مقام معظم رهبری: چندین سال است که ملت ما را تهدید می کنند که تحریم می کنیم، تحریم می کنیم، تحریم می کنیم- بارها هم تحریم کرده اند- به خاطر این است که چشم امیدشان به همین خصوصیت منفی ماست. ما اگر آدم های اهل اسراف و ولنگاری در خرج باشیم، ممکن است تحریم برای آدم مسرف و ولنگار سخت تمام بشود؛ اما ملتی که نه، حساب کار خودش را دارد، حساب دخل و خرج خود را دارد، حساب مصلحت خود را دارد، زیاده روی نمی کند، اسراف نمی کند. خوب، تحریم کنند. بر یک چنین ملتی از تحریم ضرری وارد نمی شود. این نکته را از ماه رمضان به یاد نگه داریم و إن شاء اللَّه عمل کنیم.خطبه های نماز عید سعید فطر 21 / 7 /1386 )

فقط توصیه میکنم   پاشید برید قران باز کنید ابتدا سوره منافقون  را بیارید  جلوی خودتون  و این ایه قران بخونید

« هم الذین یقولون لا تنفقوا علی من عند رسول الله حتی ینفضوا و لله خزائن السموات و الارض و لکن المنافقین لایفقهون» (منافقون /۷) ترجمه: آن ها کسانی هستند که می گویند: به کسانی که نزد پیامبر خدا هستند کمک مالی نکنید تاپراکنده شوند، در حالی که گنجینه های آسمان ها و زمین از آن خداست ولی منافقین نمی فهمند»


خب  این ایه خوندین  و تفکر کردین  در موردش  که الله خزائن السموات و الارض است  پس تحریمها  اثری نداره

حالا برید این ایه قران بخونید
یا ایها الذین امنوا ان تطیعوا الذین کفروا یردّوکم علی اعقابکم فتنقلبوا خاسرین، بل الله مولاکم و هوخیر الناصرین» (آل عمران/۱۵۰-۱۴۹)

ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده اید، اگر از کسانی که کفر ورزیده اند اطاعت کنید شما رابه عقب باز می گردانند. پس زیانکار و بازنده بر می گردید بلکه خدا مولا ویاور شماست و او بهترین یاری دهندگان است.


آهای برادر مسئول  شمایی که در طبل   تحریمها میکوبی  عاقبت شخص شخیصت فتنقلبوا خاسرین هست.



درمورد تصویر این پست هم   عرض کنم که کنایه فهمای مجلس کجا نشستند....

نظرات  (۲)

  • آبجی خانوم
  • ان شاالله توفیق بشه امسال قرآن رو درست بخونیم

    سلام، با تشکر از شما

    "تُحفه الهی یا عُقوبت کدخدا...؟"

    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/43330


    در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خامنه ای (ره): سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید.

     

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی