پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

تغییر رادیکالی و چرخش فکری عناصر انقلاب !!!

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ب.ظ

صانعی

بسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذینَ آمَنُوا الَّذینَ قالُوا إِنَّا نَصاری‏ ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسینَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا یَسْتَکْبِرُونَ 82 / مائده
بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤ منان خواهی یافت، ولی آنها را که می‏گویند مسیحی هستیم نزدیکترین دوستان به مومنان مییابی، این به خاطر آن است که در میان آنها افرادی دانشمند و تارک دنیا هستند و آنها (در برابر حق) تکبر نمی‏ورزند.

وَلَن تَرْضَی عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَی حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَی اللّهِ هُوَ الْهُدَی وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ 120 / بقره
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا (بطور کامل تسلیم خواسته ‏های آنها شوی و) از آئین (تحریف یافته) آنان پیروی کنی بگو هدایت تنها هدایت الهی است، و اگر از هوی و هوسهای آنها پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شدهای هیچ سرپرست و یاوری از ناحیه خدا برای تو نخواهد بود.

باعرض سلام خدمت همگی دوستان
متاسفانه مدتی است که در داخل کشور برخی جریانات علنا همراه شدند برا دادن تنفس مصنوعی بر جنازه منحوس استکبار و صهیونیسم جهانی!!!!!
در گذشته ای نه چندان دور به شیوه های مختلف سعی شد شعار مرگ بر امریکا حذف بشود حالا شاهد اظهار نظرهایی هستیم در مورد تطهیر رژیم منحوس اسرائیل در داخل کشور!!!!
در جدید ترین اظهار نظر، آیت الله یوسف صانعی در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز آمریکا از امکان‌پذیر بودن کنار آمدن ایران با رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل سخن گفته است!

البته استارت این نوع صحبت ها قبل از انتخابات توسط آیت الله هاشمی با گفتن جمله ی " ما با اسرائیل سر جنگ نداریم. حالا اگر عرب ها جنگ کردند ما کمک می‌کنیم " زده شده بود.

آری تاریخ درحال تکرار است، طلحه ها و زبیر های زمانه چه زود رنگ عوض میکنند!
گریزی به نهج البلاغه میزنیم؛ در خطبه 151 حضرت علی علیه السلام درمورد این افراد میفرمایند (نقل به مضمون): همانا ازمستی های نعمت بترسید و در ادامه در خطبه 185 می فرمایند: و آن در هنگامی است که شما مست می گردید، اما نه از باده بلکه از نعمت و رفاه

همچنین در کلامی دیگرفرمایش حضرت علی (ع) کاملا گویاست: زبیر همواره با ما اهل بیت بود تا زمانی که پسر نامبارکش، عبدالله پدید آمد.
از این سخن تاریخی حضرت امیر المومنین یاد شخصیتی میوفتیم که در سالهای اخیر خود و خاندانش را اولین و آخرین وارثین این انقلاب میدانند!

مروری کوتاه داریم بر سخنان امام خمینی و امام خامنه ای درمورد رژیم غاصب و حرامزاده ی صهیونیستی.
امام خمینی (ره): امروز قبله اول مسلمین ، به دست اسرائیل این غده سرطانی خاورمیانه افتاده است ، امروز برادران فلسطینی و لبنانی عزیز ما را با تمام قدرت می کوبد و به خاک و خون می کشد . امروز اسرائیل با تمام وسایل شیطانی تفرقه افکنی می کند . بر هر مسلمانی لازم است که خود را علیه اسرائیل مجهز کند. ( بیانات امام به مناسبت روز جهانی قدس ، صحیفه نور ، ج 12 ، ص 276 )
امام خامنه ای: آمریکاییها بیشترین ملاحظه را با صهیونیستها دارند و مجبورند ملاحظه آنها را کنند ولی ما این ملاحظه را نداریم و از روز اول هم گفته ایم که رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرامزاده میدانیم (بیانات در دیدار دانش اموزان و دانش جویان 1392/8/12 )

در انتها هم اشاره ای میکنیم به جواب امام خمینی رضوان الله علیه به آقایان هاشمی و صانعی:
خدای متعال می‌داند که من نسبت به آخوندهای فاسد آن‌قدر شدید هستم که نسبت به سایر مردم نیستم. ساواکی پیش من محترم‌تر است از آخوند فاسد [...] آن‌قدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی خورد. در روایات هست که آخوند فاسد و ملای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد، دنیا در عذاب است. ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم. ما طرفداری از اسلام می‌کنیم. این اسلام پیش شما باشد معظم هستید. پیش هرکس باشد معظم است.

پی نوشت: هرگونه حمایت از قاتلان برادران و خواهران دینی خود را محکوم میکنیم و شخص حامی را خائن به اسلام میدانیم!
والسلام


  • من الغـــریب الی الغـــریب

اخوند فاسد

زبیر

صانعی

طلحه

هاشمی

یهود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی