پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

پلاک اول

ما می‌گوییم تا شرک و کفـر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. امام خمینی (ره)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(سوره فصلت آیه 30 ) در حقیقت کسانى که گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ایستادگى کردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان بیم مدارید و غمین مباشید و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید

طبقه بندی موضوعی

زنده باد مخالف من!!!

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ق.ظ
افزودن تصویر از طریق آدرس

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

با سلام خدمت همگی دوستان

بنده امروز پیامی رو به خانم اشراقی در صفحه فیس بوکشون فرستادم در مورد پست اخرشون

اما ایشون تحمل این انتقاد و حرف حق رو نداشتن و در ظرف 5 دقیقه بلاکم کردن

حالا معنا شعار زنده باد مخالف من رو درک میکنم!!!!!

متن ارسالی بنده به این خانم این بود

(Conversation started چهارشنبه

9/19/2013 00:19

علی صداقت

با سلام خدمت بانو اشراقی نوه نا خلف بنیان گذار کبیر انقلاب سرکار خانم اشراقی این تذهب؟ سرکار خانم امام خون دل خورد تا "مرگ بر آمریکا" را جا انداخت حالا شما بر خلاف رویه اشون گام بر میدارین؟ خانم اشراقی به این حدیث توجه کنید که مصداق احوالات این روزهای شماست «کسی که بصیرت و بینایی ندارد فکر و اندیشه‌‌‌اش فاسد است. »» (غررالحکم ترجمه محلاتی حدیث4 416) و در انتها کلام اخر این مرگ بر آمریکایی که مردم ما می گویند، این مثل همان اعوذ باالله من الشیطان الرجیم است که در اول هر سوره ی قرآن که شما میخواهید بخوانید قبل از بسم الله، اعوذ بالله من الشیطان الرجیم میگویید برای چیست؟ برای اینکه انسان مؤمن یک لحظه حضور شیطان را فراموش نکند یک لحظه از یاد نبرد که شیطان آماده ی حمله ی به او و انهدام حصار معنوی و ایمانی اوست.

این مرگ بر آمریکا هم برای همین است برای این است که ملت فراموش نکند که سلطه گران جهانی از منافع سرشاری که در این کشور داشتند و دست آنها کوتاه شده این منافع را از یاد نبردند همیشه دنبال این هستند که همان منافع را باز در داخل این کشور برای خودشان تأمین کنند و به قیمت نابودی استعداد های جوانان این کشور و نابودی آینده این کشور بر ثروت خود، بر علم خود، بر تکنولوژی خود بیفزایند این را باید ملت فراموش نکند خب امریکا هم که شیطان بزرگ است)

  • من الغـــریب الی الغـــریب

اشراقی

بیت امام

شعار

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید...

نمی دانم که حکومت انقلابی باقی می ماند یا نه، اما من مسلسل به دست تا آخرین نفس می جنگم.

به عنوان یک انسان، غم انگیز است که دوستی نداشته باشی؛ ... اما به عنوان یک انقلابی غم انگیزتر است که دشمنی نداشته باشی ، چون برای یک انقلابی نداشتن دشمن به معنی محافظه کار شدن و سازش است!

پاسخ:
سلام علیکم

درمورد خط اخرتون بنده خیلی انقلابی هستم چون دشمنان زیادی دارم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی